In u mondu di i vestiti di streetwear, a felpa vintage .....

In u mondu di i vestiti di streetwear, a hoodie vintage è a sudadera hà regnu supremu per a maiò parte di l'ultima decada.A so pupularità in u spaziu vintage hà ancu purtatu à cullaburazioni muderni è reboots di ripruduzzione, alimentandu u desideriu di a moda per a nostalgia di l'anni 90 cù taglii boxy è una sensazione corpulenta.Google Trends hà riportatu un aumentu di 350% in l'interessu di ricerca per "sudadera vintage" in l'ultimi dui anni.Dice chì a ricerca di u situ per "Vintage Hoodies" hà saltatu 236% da 2020 à 2021. A vendita di hoodies vintage, senza sorpresa, hè ancu cresciutu 196%.

In quantu à i tessuti, i sweatshirts vintage varianu da versioni di jersey di cuttuni doppia faccia à i mischi ideali di cotone-poli per tuttu l'annu.U più cumunu chì puderete scopre in u salvaticu hè un poly-blend chì, hà una manu morbida pazza è una sensazione primavera.Xinge Clothing hà ancu pruduciutu una gamma di culori assai più larga cà a maiò parte di i so cuncurrenti, assai oltre i soliti hoodies marina, grisgiu è neru.Da i tonalità di terra polverosa à i toni gioielli profondi, a paleta larga significa chì ci hè una felpa per ogni armariu.

E mentre chì i sweatshirts vintage freschi di scatula chì truverete in Amazon anu i so meriti, parechji fan di vintage dicenu chì ùn sò micca uguali à i nostri - i tessili cuntempuranei ùn sò micca cusì pesanti, è ùn mancanu micca quellu purtatu. in un sguardu sbiadito chì pudete passà solu per anni di lavaggi pesanti è usu.

Sè passendu centinaie di pagine per ore per truvà a hoodie vintage perfetta ùn sona micca a vostra definizione di un bonu tempu, però, Xinge Clothing sò pronti per aiutà cù a crema di a cultura.

Se ci dumandate, per scuzzulate una di e sweatshirts più còmode di u pianeta è salvà da innumerevoli ore di scavà in linea o altrimenti."A hoodie vintage di Xinge Clothing hè un articulu perfettu", dicenu parechji fan.


Tempu di Postu: 16-Settembre-2022