Ci vole à fà attenzione à questi passi da a perforazione à caldu à u pruduttu finitu.

Ci vole à fà attenzione à questi passi da a perforazione à caldu à u pruduttu finitu.
A tecnulugia di i diamanti caldi si riferisce à a tecnulugia di mette diamanti nantu à certi materiali cum'è u cuoio è a tela per rende u pruduttu finitu più bellu è più bellu. A perforazione à caldu hè divisa in trè tappe:
1. Selezzione di e punte: Hè a prima selezzione di e punte calde chì entranu in u bancu di travagliu.
2. Disposizione di i diamanti Prima, fate mudelli di vari mudelli, poi disponete i diamanti in una pusizione fissa nantu à u mudellu, è dopu aduprate carta adesiva per incollà l'imagine disposte da aduprà cum'è diamanti. Per a mappa di calore trattata, hè necessariu verificà s'ellu ci sò trapani mancanti, trapani inversi è trapani difettosi.
3. Trapano à caldu U trapano à caldu usa principalmente parechje macchine, sò: macchina di trapano à caldu à ultrasoni, macchina di trapano à puntu à ultrasoni, macchina di trapano per unghie à ultrasoni, macchina di pressa di calore è cusì.
Verificate s'ellu u quadru hè regulare prima di stirà, s'ellu hè irregulare, affetterà l'aspettu, per piacè ùn u stirate micca forte. Dopu avè stiratu, verificate s'ellu ci hè qualcosa chì ùn pò micca esse stiratu. S'ellu hè cusì, analizate a ragione. S'ellu ùn ci hè micca un fondu di gomma, aduprate un bon trapano per riempialu, è riscaldatelu solu cù un ferru di saldatura. S'ellu hè causatu da una temperatura o una pressione insufficiente, a temperatura è a pressione devenu esse aghjustate in modu apprupriatu.

3 (1)
In u prucessu di perforazione à caldu, a scelta di i diamanti hè assai impurtante. Eccu uni pochi di punti chjave per sceglie i diamanti:

1. Prima vista di l'aspettu
Prima di tuttu, fighjate a superficia di taglio di a punta calda. Più ci sò superfici di taglio, più altu hè l'indice di rifrazione è megliu hè a luminosità. Siconda, verificate se a superficia di taglio hè uniforme. U prucessu di perforazione à caldo hà esigenze strette è un prucessu cumplicatu, è u tassu di rendimentu ùn hè micca assai altu. I diamanti cù un tassu di difetti di 3%-5% devenu esse cunsiderati cum'è boni prudutti, è dopu a dimensione di i diamanti hè consistente. U diametru di SS6 hè 1,9-2,1 mm, è u diametru di SS10 hè 2,7-2,9 mm **”. Deve ancu esse verificatu se...

2. Fighjate a gomma
Girate u diamante per vede u culore di a colla nantu à u spinu, s'ellu hè uniforme è micca sfarente in prufundità. U culore hè luminosu è uniforme, è hè cunsideratu un bon diamante.

3. Avè un aspettu fermu
Più alta hè a solubilità di a colla nantu à u spinu di u diamante caldu, megliu hè a fermezza di u diamante. U megliu modu per identificà i diamanti hè: metteli in a lavatrice dopu a stiratura, s'elli ùn cascanu micca dopu u lavaggio, prova chì a resistenza hè bona, è s'elli cascanu dopu u lavaggio, prova chì a colla ùn hè micca abbastanza forte, è i boni prudutti ùn cascanu micca dopu u lavaggio à seccu, chì hè ancu Avemu mintuvatu prima in questu articulu i picculi prublemi cumuni di a perforazione à caldu.

187 (6)


Data di publicazione: 22 di ghjugnu di u 2023