Flussu di prucessu di ricami:
1. Design: U primu passu in u prucessu di ricami hè u disignu. Sicondu l'articuli per esse ricamati (cum'è vestiti, scarpi, sacchetti, etc.), u designer hà da designà secondu e esigenze di u cumpratore è sceglie u stilu è u culore adattatu. Dopu chì u disignu hè cumpletu, u prughjettu di u disignu deve esse trasferitu à u tela. Stu prucessu deve esse assai attentu, perchè si sò sbagliati, assai tempu è materiali seranu perditi
2. Fabricazione di u piattu: Dopu chì u designer trasferisce u prugettu di disignu à u tela, i travagliadori prufessiunali sò obligati à fà a piastra di ricami. Stu prucessu deve esse assai rigurosu è fine, perchè a piastra di ricami hè a parte core di u prucessu di broderie. Dopu chì a piastra di ricami hè fatta, deve esse pruvata per assicurà chì a dimensione, i linii è i culori di u mudellu nantu à a piastra sò coherenti cù u prugettu di disignu.
3. Correction: Dopu avè pruvatu a versione di ricami, deve esse currettu. A calibrazione hè un passu assai impurtante perchè riduce a probabilità di sbaglià durante u ricami. Durante u prucessu di currezzione, i diseggiani di ricami è i travagliadori di ricami anu bisognu di travaglià inseme per pruvà una volta è una volta per assicurà chì ogni dettagliu hè currettu.
4. Ricami: Dopu chì a currezzione hè finita, pudete inizià à entre in u stadiu formale di ricami. U prucessu di ricami richiede assai pacienza è meticulosità, perchè ogni agulla deve esse usata cù precisione. I travagliadori di ricami anu bisognu à uperà nantu à a tela stitch by stitch secondu e linee nantu à u bordu di ricami. A vitezza di ricami hè assai lenta, è solu 100 000 à 200 000 punti ponu esse brodate ogni ghjornu. Hè bisognu di assai pacienza, cuncentrazione è cumpetenza in i dettagli.
5. Finitura: Dopu chì u ricami hè cumpletu, l'estremità di u filu di a parte di broderia deve esse risolta per assicurà a bellezza generale è a verticalità. Stu prucessu deve esse assai meticuloso è pacienza, perchè l'arrangiamentu di u filu finisce micca solu a bellezza di u ricami, ma ancu affetta a vita di u brodu.
6. Lavà: Dopu à finisce i filamenti, i pezzi di ricami anu da esse lavati. U prucessu di lavatu hè assai attentu, chì esige una cura attenta di u travagliu appena finitu. Dopu à lavà, deve esse seccu prima di passà à u passu prossimu.
7. Inspection: Dopu à lavà è siccà, l'ispezione hè necessaria per assicurà chì tutte e linee sò in a pusizione specifica è ùn ci sò micca sbagli. Solu dopu avè cunfirmatu chì tutti i ditaglii rispondenu à i requisiti ponu esse venduti o consegnati à i clienti per l'usu.
Tempu di post: ghjugnu-10-2023