sexy in linea
Hè difficiuli d'imagine chì u listessu sessu appeal chì hà spazzatu a pista di e donne hà da truvà u so modu à a pista di l'omi, ma ùn ci hè dubbitu chì hè quì. In a serie 2023 di abbigliamento maschile di autunno è inverno, mostra di diverse marche, i disinni è e forme di presentazione di tulle trasparente, pizzi sexy, pancia abbagliante, senza cima, "bottom missing", o camminendu nantu à a pista cù solu un paru di biancheria intima ùn hè micca pocu cumuni. U vestitu di l'omi hè sexy in linea, è i cunfini trà u vestitu di e donne è u vestitu di e donne diventanu sempre menu evidenti, è l'ambiguità di genere hè diventata u mainstream.
Ritorna à u minimalismu
U minimalismu hè una tendenza prominente in u vestitu di l'omi in u vaghjimu è l'inguernu 2023. A maiò parte di e marche fucalizza nantu à disinni simplici, senza decoru. A superficia di vestiti sò pulite è eleganti, cù linii lisci è culori bassi. I culori principarmenti neutrali, sia visualmente sia in stile I formi sò relativamente còmode è pratichi per l'usura di ogni ghjornu, è un pocu di cura hè aghjuntu à a struttura o parte cum'è un puntu culminante per enfatizà u sensu di u disignu.
mantellu extra longu
A serie di vestiti di l'omi di u vaghjimu è l'invernu 2023 di parechje marche presentanu disinni di giacche super-longu, chì ponu esse slanciati, largu o cintura. L'assassinu hà una storia scunnisciuta daretu.
Tempu di post: Jul-31-2023