sexy in linea
Hè difficiule d'imaginà chì u listessu appellu sessuale chì hà spazzatu a passerella di e donne truverà a so strada in a passerella di l'omi, ma ùn ci hè dubbitu chì hè quì. In i spettaculi di a serie di vestiti per l'omi di u vaghjimu è di l'invernu 2023 di varie marche, i disinni è e forme di presentazione di tulle trasparente, pizzu sexy, pancia abbagliante, senza cima, "mancanza di fondu", o camminà in passerella cù solu un paru di mutande ùn sò micca rari. L'abbigliamento maschile hè sexy in linea, è i cunfini trà l'abbigliamento femminile è l'abbigliamento femminile diventanu sempre menu evidenti, è l'ambiguità di genere hè diventata a corrente principale.
Ritornu à u minimalismu
U minimalismu hè una tendenza prominente in l'abbigliamento maschile in u vaghjimu è l'invernu 2023. A maiò parte di e marche si focalizanu nantu à disinni simplici, senza decorazioni. E superfici di l'abbigliamento sò pulite è eleganti, cù linee lisce è culori discreti. Principalmente culori neutri, sia visivamente sia in stile. E forme sò relativamente comode è pratiche per l'usu cutidianu, è un pocu di cura hè aghjunta à a struttura o à e parti cum'è un puntu culminante per enfatizà u sensu di u design.
mantellu extra longu
Parechje marche di serie di vestiti per l'omi autunno è inverno 2023 prisentanu disinni di giacche super lunghe, chì ponu esse svelte, larghe o à vita. L'assassinu hà una storia scunnisciuta daretu à ellu.
Data di publicazione: 31 di lugliu di u 2023